Κλιμάκωση Μορίων

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία κλιμάκωσης μορίων των Γενικών Λυκείων ανά ομάδα προσανατολισμού καθώς και Επαγγελματικών Λυκείων ανά Τομέα/Ειδικότητα. 



Επιτέλους, λοιπόν. βγήκε και η κλιμάκωση μορίων. Ενημερώνω όλους τους ενδιαφερόμενους ότι μια ακριβής και ενδελεχής ανάλυση παίρνει αρκετό χρόνο. Συμμερίζομαι το άγχος σας και σας σέβομαι παραπάνω απ'όσο φαντάζεστε αλλά σας παρακαλώ κάντε λίγο υπομονή.

Ένα σχόλιο μόνο, όπως καταλάβατε, οι τρομακτικές φούσκες τύπου 19250 κλπ Ιατρική Αθήνας έσκασαν. 
Όποιος έχει πάνω από 19120 μόρια, όλα δείχνουν πως θα περνάει στην Ιατρική Αθήνας, όποιος έχει πάνω από 18750 δεν έχει λόγο να φοβάται για μια θέση στην Ιατρική, ενώ όποιος έχει 18700-18750 έχει κάτι παραπάνω από βάσιμες πιθανότητες να περάσει Ιατρική Αλεξανδρούπολης. 

Παρακαλώ, ζητώ την υπομονή σας αλλά και την στήριξη σας, κοινοποιώντας/διαδίδοντας το blog η κάποιο post. 

Με εκτίμηση,
Πάτσης Χρήστος 
christos.patsis93@gmail.com

Σχόλια

  1. Κ.Πάτση μία πρώτη εκτίμηση για το 5ο πεδίο, και συγκεκριμένα για τις σχολές πληροφορικής? έγραψα 15600 και θέλω πληροφορική στο αριστοτέλειο που πέρσι είχε 16000 και κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε θυμάμαι Πέτρο μου. Λιγάκι υπομονή σου ζητώ.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ, και συγγνώμη για την επιμονή μου λόγω του μεγάλου άγχους ! :)

      Διαγραφή
    3. Συμμερίζομαι απόλυτα το άγχος σου, απλά σκέψου λιγάκι εμένα. Λαμβάνω 10 emails και σχόλια ανά 5λεπτο ενώ παράλληλα έχω αρχίσει την ανάλυση, μέσα στην ζέστη :)

      Διαγραφή
  2. Αναμένουμε την εκτίμηση σας για τις βασεις μετα τα ανωτέρω. Να ειστε καλα και σας ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου Ιατρική Αλεξανδρούπολης 18700.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί θα κυμανθεί, αλλά η ακρίβεια κάτω των 10 μορίων είναι σχεδόν τυχαίο να βρεθεί.

      Διαγραφή
  4. Μπορεί να ειναι πιο ψηλά από 18700 ή όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή μπορεί να ξεπεράσει τα 18720; Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα 18720, όχι αλλά περιμένετε ανάλυση μου και τις τελικές μου εκτιμήσεις.

      Διαγραφή
  6. Οδοντιατρικές και Φαρμακευτικές;
    Περιμένουμε με αγωνία εμείς οι γονείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα αυτά είναι στατιστικά με βάση την ποσόστωση και βάση τα περσυνά στοιχεία
    Το σύνολο αυτών που γράψανε >18500 είναι 1386.
    Αυτοί που γράψαν πάνω από >19000 είναι 497 και περνούν σίγουρα.
    Αυτοί που είναι από 18500 έως 19000 είναι 889.
    Αν θεωρήσουμε ότι μέχρι 18700 είναι τα 2/5 αυτών, αυτοί είναι 356 άτομα.
    Βάζουμε 20 άτομα ακόμη γιατί η κατανομή δεν είναι ομοιόμορφη (περισσότερα άτομα στο 18500 και όχι στο 19000 - με βάση τα περσυνά στοιχεία)
    Μένουν 513 άτομα.

    Πέρυσι από 18700 και πάνω πέρασαν σε άλλες σχολές εκτός ιατρικής 168 άτομα.
    Αν αφαιρέσουμε και αυτούς μένουν 345 άτομα.

    Η Ιατρική έχει διαθέσιμες 945 θέσεις - 10% = 851 θέσεις.
    Από αυτές τις θέσεις τις 497 τις έχουν καταλάβει αυτοί με > 19000 μόρια.
    Επομένως μένουν 354 θέσεις

    Άρα 345 άτομα σε 354 θέσεις με βάση 18700. Άρα λογικά 18700 - και όχι 18700 + με βάση πάντα τα περσυνά στοιχεία

    Περιμένω να δώ τι θα πεί ο κ. Πάτσης, τον οποίο εκτιμώ και κάνει τεκμηριωμένες αναλύσεις καθώς και άλλοι αναλυτές διότι έχω προσωπικό ενδιαφέρον.
    Η κόρη μου έχει 18709 μόρια και έχω αγωνία για τα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια, αυτά μελετώ τώρα.

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ έχω τεράστια αγωνία !! Σας ευχαριστώ για την έγκαιρη ανταπόκριση , εύχομαι καλή επιτυχία και στην κόρη σας μακάρι να πάνε όλα καλά και να είμαστε συμφοιτητριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη χειρότερη των περιπτώσεων, αν τα 497 παιδιά με >19000 μόρια δηλώσουν όλα Ιατρική μένουν 352 θέσεις (849-497).Αυτές θα διεκδικηθούν από τα 889 παιδιά (υποθετικά και αυτά δηλώνουν μόνο Ιατρική ) που έχουν >18500-19000 μόρια.Πάλι στη χειρότερη των περιπτώσεων μια θέση θα καταλαμβάνεται ανα 1,77 μόρια (889:500).Αρα οι 352 θέσεις θα καταληφθούν σε εύρος 352:1,77= Περίπου 200 μόρια. Η ιατρική Αλεξανδρούπολης στην χειρότερη όλων των περιπτώσεων δεν μπορεί να ειναι πάνω από 18800.Επειδη όμως οι 497 δεν θα δηλώσουν όλοι Ιατρική, κάποια παιδιά που έχουν δώσει και μαθηματικά θα φύγουν προς πολυτεχνεία και κάθε θέση μεταξύ 18500-19000 δεν θα ειναι κάθε 1,77 μόρια αλλα όσο πηγαίνουμε προς τις 19000 η πύκνωση θα μικραίνει θεωρώ ότι η Ιατρική Αλεξανδρούπολης θα ειναι γύρω στα 18700 μόρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν συζητάμε σε καμία περίπτωση για βάση ιατρικής δπθ πάνω από 18750. Το αποκλείω. Από εκεί και πέρα, όπως και με την πρώτη μου ανάρτηση, ανέμενα άνοδο μερικών δεκάδων μορίων. Όντως, επιβεβαιώθηκα και θα δούμε την Ιατρική ΔΠΘ γύρω στα 18700. Αλλά, μελετώ με ακρίβεια κάποια στοιχεία ώστε να δωθεί ένα ακριβές βαρυτικό κέντρο.

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη αλλά έχω απορια. Το έθιξε και κάποια άλλη κυρία: Τη Στρατιωτική Ιατρική / Οδοντιατρική γιατλι τις αγνοούμε; Δεν θα απορροφήουν κάποιους οι θεσεις αυτές; (32 είναι σύνολο, 29+3)

      Διαγραφή
    3. Προφανώς και έχουν συμπεριληφθεί αυτές οι θέσεις, απλά δεν τις μελετάμε επειδή είναι ανώτερη σε μόρια όλων και συνεπώς συμπεριλαμβάνονται στη διαρροή των αριστούχων.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  10. με 13790 μορια εχω ελπιδες για μαθηματικο πατρας η ιωαννινων??13880 η περσινη βαση για πατρα και 13633 για ιωαννινα ξαναρωταω μιας και βγηκε η κλιμακωση των μοριων.ευχαριστω για το χρονο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την κλιμάκωση φαίνεται ότι είσαι σίγουρα Μαθηματικό Πάτρας. Στο 2ο Πεδίο και σε αυτά τα μόρια (13.500 - 14.000) θα παρουσιαστεί μία πτώση της τάξης των 500 μορίων σε όλες τις σχολές.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ μου Πάνο, όπως και με την πρώτη σου ερώτηση προ κλιμάκωσης, σου είπα ότι δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι. Είσαι μέσα στο Μαθηματικό Πάτρας και σε περιμένω!

      Διαγραφή
  11. Κ. ΦΥΤΣΙΛΗ γνωριζετε εκτιμηση επιστημης υπολογιστων ηρακλειο και μηχανικων επιστημης υλικων ιωαννινα ;
    Ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με 8100 πιστεύετε ότι πιανω κάποιο πανεπιστήμιο(2ο πεδίο)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΗ ΣΑΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

      Διαγραφή
    2. ναι το ξέρω και θέλω πολύ να το πιάσω μιας και μπορώ να πάρω μεταγραφή αλλά το θέμα είναι πως πέρυσι είχε γύρω στα 9800 μόρια και το βλέπω χλωμό να πέσει τόσο.

      Διαγραφή
    3. Θα το διερευνήσω και θα σου απαντήσω.
      Στείλε μου καλύτερα email.

      Διαγραφή
    4. ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας απλως ξαναρωτησα επειδη βγηκε η κλιμακωση των μοριων .καλο καλοκαιρι

      Διαγραφή
    5. Βασικά είμαι το παιδί που σου είχε στείλει ήδη.Στεκαρε το email σου έστειλα και άλλο ένα μήνυμα αμφιβολίας 😌

      Διαγραφή
  14. Παρακαλώ, πειτε μου τι πιστευετε για τη βιοιατρική Λαμίας!! Θα ανέβει ή θα πέσει,επειδή πέρσι είχε άνοδο3.500 μόρια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παρακαλώ θα ήθελα να μου πείτε με 17034 μόρια, έχω πιθανότητες για κάποιο τμήμα χημικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σας και σας ευχαριστούμε για τις πολύτιμες πληροφορίες. Επανέρχομαι με την ίδια ερώτηση που έκανα και στο προηγούμενο ποστ σας λόγω της κλιμάκωσης. Ποια είναι η γνώμη σας για τα μόρια στο Μαθηματικό Σάμου και η Στατιστική και Αναλογιστικών-Χρηματοοικονομικών Σάμου, είχαν πέρυσι 12239 και 10471, αντίστοιχα καθώς και για το τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης το οποίο πέρυσι είχε 9194. Σας ευχαριστώ καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο το Μαθηματικό όσο και η Στατιστική στη Σάμο είναι πολύ δυνατά τμήματα, αλλά αρκετά δύσκολα και πρέπει να αγαπάς τα μαθηματικά η να σου αρέσουν και να προσπαθείς πολύ. Για το ΤΜΟΔ (Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης) έχω ακούσει ανάμεικτα σχόλια. Σίγουρα στο εξωτερικό το εν λόγω πτυχίο αναγνωρίζεται πολύ περισσότερο απ'ότι εδώ. Πόσα μόρια έχεις, αν επιτρέπεται;

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα, σας ευχαριστώ πολύ. Δεν είναι για μένα, είναι για τον ανιψιό μου που έχει 7636 μόρια και επειδή ακούγεται πτώση στις επαρχίες ρωτάει μήπως πιάνει κάποιο απ΄αυτά. Κατά τη γνώμη σας με τόσα λίγα μόρια πιάνει κάποιο ΑΕΙ από 2ο πεδίο? Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ, να είστε πάντα καλά.

      Διαγραφή
  17. Πολύ καλή και εμπεριστατωμένη η ανάλυσή σας. Φέτος έβγαλα 19086 μόρια στο 3ο πεδίο. Αναρωτιέμαι αν πιάνω Ιατρική ΑΠΘ. Μένω Θεσσαλονίκη και θα μου είναι πρακτικά αδύνατον να σπουδάσω σε άλλη πόλη λόγω οικονομικής κατάστασης. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημερα. Τωρα με την κλιμακωση μοριων τι πιστευετε για αστυφυλακων; μαθητης μου εβγαλε 16.136 μορια κι ειναι τριτεκνος. εχουμε ελπιδες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το οποίο ανέκαθεν δεν μπορώ να κατανοήσω είναι το γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας χρειάζεται πάνω από 45 ημέρες από τη στιγμή λήξης της ημερομηνίας οριστικοποίησης των μηχανογραφικών για να ανακοινώσει τις βάσεις.
    Τα μόρια των υποψηφίων έχουν ήδη υπολογισθεί, λογικά με την οριστικοποίηση του τελευταίου μηχανογραφικού, εφόσον όλα γίνονται ηλεκτρονικά πόσο δύσκολο είναι άραγε να γίνει η κατανομή των υποψηφίων σε σχολές..;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κυριε πατση, εχω 19083 μορια. ειναι πολυ λιγες οι πιθανοτητες να περασω ιατρικη αθηνας; μηπως γνωριζουμε αν θα βγουν ποσοστα αριστουχων ανα περιοχες; ηδη αν υπολογισουμε τη μειωση θεσεων, με τους περσινους αριστουχους/θεματα/επιλογες η βαση ιατρικης θα ηταν 19086 (16ος απτο τελος) αρα με κακυτερες επιδοσεις ανω του 19 δεν εχω ελπιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γειά σας, έχω συγκεντρώσει 17269 στο 1ο πεδίο και θέλω πάρα πάρα πάρα πολύ ψυχολογια Ρεθύμνου (περσινή βάση 17121). Με 5 μόρια λόγω εισόδηματος έχω καλές πιθανότητες για μεταγραφή στη Θεσσαλονίκη οπότε η εισαγωγή στο τμήμα ψυχολογίας Κρήτης είναι μονόδρομος για εμένα, καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να ξαναδώσω.
    Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγχαρητήρια για την άμεση ανταπόκριση, αλλά και την εξαιρετική δουλειά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα εχω συγκεντρωσει στο 3ο πεδιο 18.308 μορια εχω πιθανότητες για φαρμακευτικη Πατρας ? Ευχαριστω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα σας, μπορείτε να εκτιμήσετε όσον αφορά τη νομική Αθήνας αν θα ξεπεράσει τα
    18200 μόρια ;
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα σας.Ποια νομιζετε οτι θα ειναι η βαση στους μηχανικους ηυ πατρας; Περυσι ηταν 15111.Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kυριε Πατση καλημερα σας. Ειμαι μητερα υποψηφιου 5ου πεδιου. ο Γιος μου εγραψε 10946. Τι πιθανοτητες πιστευετε οτι εχουμε για οικονομικο Τριπολης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κάθε τέλος είναι μια νέα αρχή

Ανάλυση Επιδόσεων στα μαθήματα Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών)

Εκτιμήσεις Τμημάτων 2ου πεδίου - Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών