Τελικές Εκτιμήσεις 2018 - (1ο πεδίο + Παιδαγωγικά Τμήματα)

Καλησπέρα σε όλους τους αναγνώστες,

Ήρθε η ώρα των εκτιμήσεων στο 1ο επιστημονικό πεδίο των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, τις οποίες παραθέτω παρακάτω:

Νομικής (Αθήνα):  18.250 (18.190-18.310)
Νομικής (Θεσσαλονίκη): 18.040 (17.980-18.100)
Ψυχολογίας (Αθήνα - ΕΚΠΑ): 17.890 (17.830-17.950)
Ψυχολογίας (Θεσσαλονίκη): 17.620 (17.560-17.680)
Νομικής (Κομοτηνή): 17.580 (17.520-17.640)
Ψυχολογίας (Αθήνα - Πάντειο): 17.540 (17.480-17.600)
Ψυχολογίας (Ρέθυμνο): 17.350 (17.290-17.410)
Αγγλική Φιλολογία (Θεσσαλονίκη): 20.150 (20.060-20.240)
Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών (Πειραιάς - ΠΑ.ΠΕΙ): 18.480 (18.380-18.580)
Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Θεσσαλονίκη): 16.700 (16.630-16.770)
Αγγλική Φιλολογία (Αθήνα): 19.720 (19.630-19.810)
Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης (Αθήνα): 16.650 (16.580-16.720)
Φιλολογίας (Αθήνα): 16.600 (16.530-16.670)
Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη): 16.550 (16.480-16.620)
Διεθνών, Ευρωπαϊκών & Περιφερειακών Σπουδών (Αθήνα - Πάντειο): 18.150 (18.050-18.250)
Πολιτικών Επιστημών (Θεσσαλονίκη): 16.510 (16.440-16.580)
Ιστορίας & Αρχαιολογίας (Αθήνα): 16.340 (16.270-16.410)
Ιστορίας & Αρχαιολογίας (Θεσσαλονίκη): 16.160 (16.090-16.230)
Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (Αθήνα): 17.680 (17.580-17.780)
Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας (Πάντειο): 16.030 (15.960-16.100)
Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Αθήνα): 16.000 (15.930-16.070)
Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Αθήνα): 15.850 (15.750-15.950)
Κοινωνικής Εργασίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής): 15.800 (15.700-15.900)
Κοινωνιολογίας (Αθήνα): 15.750 (15.670-15.830)
Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής (Βόλος): 15.570 (15.470-15.670)
Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής (Θεσσαλονίκη): 15.460 (15.380-15.540)
Εκπαίδευσης & Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Αθήνα): 15.320 (15.220-15.420)
Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Θεσσαλονίκη): 15.300 (15.200-15.400)
Φιλολογίας (Πάτρα): 15.200 (15.120-15.280)
Κοινωνική Ανθρωπολογία (Αθήνα): 15.000 (14.920-15.080)
Φιλολογίας (Ιωάννινα): 14.730 (14.640-14.820)
Ρώσικης Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα): 14.600 (14.510-14.690)
Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Πάτρα): 14.550 (14.450-14.650)
Κοινωνικής Πολιτικής (Αθήνα): 14.530 (14.440-14.620)
Επιστημών Προσχολικής & Εκπαίδευσης (Θεσσαλονίκη): 14.400 (14.300-14.500)
Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Βόλος): 14.380 (14.280-14.480)
Δημόσιας Διοίκησης (Αθήνα): 14.320 (14.230-14.410)
Αγωγή και Φροντίδα στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (Παν. Δυτικής Αττικής): 14.200 (14.100-14.300)
Πολιτικής Επιστήμης & Διεθνών Σχέσεων (Κόρινθος): 14.160  (14.070-14.250)
Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Ιωάννινα): 14.140 (14.050-14.230)
Κοινωνικής Εργασίας (Πάτρα): 14.120 (14.030-14.210)
Ιστορίας, Αρχαιολογίας & Κοινωνικής Ανθρωπολογίας (Βόλος): 14.090 (14.000-14.180)
Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ιωάννινα): 14.000 (13.900-14.100)
Φιλολογίας (Ρέθυμνο): 13.830 (13.730-13.930)
Ιστορίας & Αρχαιολογίας (Ιωάννινα): 13.800 (13.700-13.900)

Η "βάση" των πιο περιφερειακών Παιδαγωγικών-Νηπιαγωγών τμημάτων εκτιμάται ότι θα ανέλθει κατά μέγιστο στα 1.900-2.100 μόρια.

Με εκτίμηση, 
Πάτσης Χρήστος

Σχόλια

  1. Μια εκτιμηση για το ιστοριας και ανθρωπολογίας Μυτιλήνης. Σας ευχαριστώ. Πάντως οφείλω να σας συγχαρώ διότι η ενασχόληση σας και η βοήθεια σας είναι μεγάλη δεδομένης της αγωνίας των παιδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριε πατση,μπορειτε να δωσετε εκτιμηση για το κοινωνικης διοικησης και το γλωσσας,φιλολογια & πολιτισμου παρευξεινιων χωρων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας, έχω 17.555, θεωρείτε εφικτό να περάσω νομική Κομοτηνής, δεδομένου ότι λέτε πως μπορεί να έχει από 17.520 και πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και είναι εφικτό, αλλά θέλεις ελάχιστα μεγαλύτερη διαρροή σε σχέση με πέρσυ.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα κυριε Πάτση σας έχω ξαναγράψει έχω πιθανότητες με 10486 για το Τμήμα των οικονομικών επιστημών στο πανεπιστήμιο της Πελλοπονήσου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κάνει ανάρτηση για το 4ο πεδίο και το τμήμα το έχω στα 10.650 μόρια οπότε είναι δύσκολα τα πράγματα. Μετά τι έχεις δηλώσει, Σπύρο?

      Διαγραφή
    2. Έχω δηλώσει όλα τα τμήματα των ΑΕΙ εκτός του ΠΔΤ,Άρα ποιο πιθανό είναι να περάσω στην διοίκηση επιχειρήσεων στην Χίο .Αλλα δεν νομίζω να πετύχει η μεταγραφή από το τμήμα της Χίου στο τμήμα του Παπει ή του ΟΠΑ με 5 μόρια εσείς τι πιστεύεται για την μεταγραφή ;;

      Διαγραφή
    3. Θα περάσεις Διοίκηση Χίου. Με 5 μόρια για ΠΑΠΕΙ θα περάσεις όχι με την πρώτη μετεγγραφή αλλά με ένσταση. Πάντως θα έρθεις.

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σας και για την απάντηση σας !

      Διαγραφή
  5. Γεια σας κύριε Πάτση.Προβλεψη για ΤΕΦΑΑ Κομοτηνης και Κοινωνικής Διοικησης Κομοτηνής.Τα μόρια μας είναι 15532 και 13890 αντίστοιχα
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ.Για κοινωνικής διοικησης Κομοτηνής με 13890 πώς το βλέπετε;

      Διαγραφή
    2. Να βλεπετε τι απαντα ο ανθρωπος!τα ιδια ρωτατε συνεχεια

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ Ειρήνη μου. Λογικά δεν θα είδαν το σχόλιό μου. 13180 βλέπω την Κοινωνική Διοίκηση άρα θα περάσετε και οι 2.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα σας εκτιμήσεις για όλες τις σχολές του 3ου και 4ου θα βγάλετε; σας ευχαριστουμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας κύριε Πάτση με 13900 περνάω πιστεύετε νηπιαγωγών ΑΠΘ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα κύριε Πατση και πολλά συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε. Θα μπορούσατε να δώσετε πρόβλεψη για την Ιστορια Εθνολογια Κομοτηνής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα κύριε Πατσή, τι πιστευετε για κινηματογραφο απθ και δημοσιογραφιας απθ? Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα με 11071 γινεται ευκολα η εισαγωγη στο τμημα μηχανικων βιομηχανικης σχεδιασης και παραγωγης στο πδα? Τι πιστευεται? Μετα εχω δηλωσει δοιηκησης επιχειρησεων παν.πατρων κ μετα οικονομικων επιστημων τριπολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να πιστεύω ότι με τόσες θέσεις, για ένα καινούργιο τμήμα που επιλέγεται κυρίως από το 2ο πεδίο έχεις πιθανότητες αλλά θα δείξει....αλλιώς σε βλέπω Τρίπολη σε κάθε περίπτωση.

      Διαγραφή
  11. Έχω συμπληρώσει 18274 μόρια.Ευελπιστω να μην ανέβει στα 18300 η Νομική Αθηνών αλλα βλέπω πως πολλές εκτιμήσεις μιλούν για άνοδο της σχολής έως και 100 μόρια ενώ άλλες μιλούν για σταθεροποίηση βάσεων ή έστω μικρή άνοδο 50- μορίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας κυριε Πατση πιστευετε οτι με 14.365 μορια εχω πιθανοτητες για παιδαγωγικο δημοτικης εκπαιδευσης στο βολο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι και εγώ για το ΠΔΑ
    και συγκεκριμένα για το τμήμα ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών μηχανικών. Πιστεύετε ότι με 12.611 μόρια έχω πιθανότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε γράψε στο Google εκτιμησεις βασεων στρατηγακης τις έχει όλες.

      Διαγραφή
    2. Τις έχω κοιτάξει τις εκτιμήσεις Στρατηγάκη για το ΠΔΑ αλλά θα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη από τον κύριο Πάτση που έχει και εκείνος μεγάλη εμπειρία.

      Διαγραφή
    3. Καταλαβαίνω και εγώ αυτό ακριβώς έκανα

      Διαγραφή
  14. Θα μπορουσα να δω την εκτιμηση σας για Νηπιαγωγων Ροδου;
    Ευχαριστωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κ Πατση καλησπερα. Πειτε μου σας παρακαλω για το ενδεχομενο μετεγγραφης της κορης μου. Ειμαστε τριτεκνοι, το ενα μου παιδι ειναι φοιτητης στην Αθηνα θελει να δωσει ενα μαθημα για πτυχιο, το β'παιδι σπουδαζει στο β' ετος στη Σπαρτη κ δεν υπαρχει αντιστοιχο τμημα σε καμμια αλλη πολη. Εαν η κορη μου περασει Παιδαγωγικο Πατρας, θα ειναι εφικτη η μετεγγραφη της για Αθηνα, εφοσον το κατακεφαλην εισοδημα δεν υπερβαινει τα 10.000; Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχω 13600 μόρια και θέλω διοίκηση τουρισμού Πανεπιστημιο δυτικησ αττικησ Το έχω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κυριε Πατση εχω 14.700 τι πιστεύετε για κινηματογράφου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κυριε Πατση, η Ιστορία Εθνολογια Κομοτηνής που θα κυμανθεί; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα σας ...
    Παρακαλώ για την εκτίμησή σας για τις βάσεις στων σχολών Πυροσβεστών και Αστυφυλάκων.
    Με 16978 έχω ελπίδες για την πυροσβεστών?
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κ.Πατση, εδω και τοσους μηνες ακουμε για εκτοξευση των Παιδαγωγικων σχολων. Με 14.555 μορια πιστευτε οτι εχω ελπιδες για το τμημα Επιστημών Προσχολικής & Εκπαίδευσης στο ΑΠΘ ??

    Σας ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα κ. Πατση ποια είναι η εκτίμηση σας για το τμημα διοίκησης επιχειρήσεων στο ΠΔΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω βγάλει 11.007 και έχω δηλώσει λογιστική ΠΔΑ,διοίκηση ΠΔΑ,ναυτιλιακα Παν.αιγαιου και ΑΕΝ πλοαρχων που νομίζετε ότι θα περάσω;

      Διαγραφή
  25. κ.Πατση την εκτιμηση σας για φυσικοθεραπεια Αιγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κυριε Πατση , σας ειχα ρωτησει σε αλλο ποστ για τα τεφφα κομοτηνης που ενδιαφερεται η κορη μου κ μου ειχατε απαντησει οτι με 15313 μορια ειναι οριακα.Μηπως εχετε καποια νεωτερη κ ποιο συγκεκριμένη εκτιμηση σε μορια ?Ευχαριστώ πολυ κ παλι εκ των προτερων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ κ παλι για τον χρονο σας .Η εκτιμηση σας σε μορια ομως ποια ειναι ? Αν αυτο ειναι εφικτο γιατι ειναι κ στα 4 πεδια κ λογικα ειναι δυσκολο.


      Διαγραφή
  27. Καλησπερα! Με 17995 είμαι στο βιολογικο απθ ή υπάρχει περίπτωση να μείνω εξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μία εκτίμηση για περιβάλλοντος μυτιληνης.Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κυριε Πατση με 15159 περναω τεφαα κομοτηνης;Σε σχεση με την περσινη βαση ειμαι πανω 63 μορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κ. Πάτση με 16867 υπάρχει περιπτωση να μην περάσω στο χημικών μηχανικών πάτρας; Μπορεί να υπάρξει άνοδος του τμήματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κύριε Πάτση, ευχαριστούμε για τις εμπεριστατωμένες αναλύσεις σας. Θα ήθελα να ρωτήσω, με 18201 μόρια τι πιθανότητες πιστεύετε ότι υπάρχουν για την Νομική Αθηνας; Ευχαριστώ εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ δύσκολα τα πράγματα, δυστυχώς. Θα περάσεις σε κάθε περίπτωση στην επόμενή σου επιλογή.

      Διαγραφή
  32. Mε 15420 περνω φυσικοθεραπεια αιγιο η μαιευτικης αθηνας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς είναι δύσκολο και για τις 2. Μετά τι έχεις δηλώσει?

      Διαγραφή
  33. Κύριε Πάτση θα μπορούσατε να μου δώσετε το e-mail σας για κάποιες ερωτήσεις; Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ειμαι απο 4ο πεδιο, εχω 13015 μορια με σχεδια (ελευθερο και γραμμικο) και 10455 χωρις σχεδια και εχω δηλωσει με την εξης σειρα: Γραφιστικη ΠΔΑ ,Μηχανικους Σχεδιασης (Συρο) και Διακοσμητικη ΠΔΑ. Λογω ΠΔΑ και επειδη για πρωτη φορα ενταχθηκε η Συρος στο 4ο πεδιο, ανησυχω. Εσεις τι λετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικτεκτονική Ξάνθης δεν δήλωσες?

      Στην Σύρο περνάς σίγουρα, λογικά και γραφιστική

      Διαγραφή
    2. Ειμαι απο το 4ο πεδιο, δεν μπορουσα να δηλωσω Αρχιτεκτονικη. Απο την περσινη βαση Γραφιστικης εχω 47 μορια παραπανω. Απο την περσινη βαση Συρου εχω 492 μορια παραπανω, αλλα φοβαμαι μηπως ανεβη πολυ η Συρος, επειδη φετος μπορει να δηλωθει και απο το 4ο πεδιο, ενω περυσι ηταν μονο απο το 2ο. Περυσι ειχε ανοδο 846 μορια (2016: 9117, 2017:9963)

      Διαγραφή
    3. Δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα για την Σύρο. Η γραφιστική αναμένεται να πέσει.

      Διαγραφή
    4. Υπάρχει στατιστικό στοιχείο για τον αριθμό των υποψηφίων από 4ο πεδίο που έχουν δώσει και σχέδια;

      Διαγραφή
    5. Όχι! Πάντως, δεν υπήρξαν ιδιαίτερες μεταβολές στους υποψηφίους των σχεδίων, οπότε φαντάζομαι ότι δεν δήλωσαν πολλοί.

      Διαγραφή
    6. περασα Γραφιστικη (1η επιλογη). Χιλια ευχαριστω για ολα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. για Θεατρικων σπουδων Ναυπλιου με 10790 μορια...υπαρχει περπτωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ποτέ θα βγάλατε τις εκτιμήσεις σας για το 3ο πεδίο;Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θα βγαλετε εκτιμησεις για στρατιωτικες σχολες;Επισης με 16.500 εχω ελπιδα για αστυφυλακων;
    Ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα σας κ. Πάτση, μήπως είδατε το
    "218 Στατιστικής και Αναλογιστικών - Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών Σάμος ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ" ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κυριε Πατση καλησπερα. Ο γιος μου εχει 10.005 μορια και η πρωτη επιλογη ειναι Διοικηση Επιχειρησεων Χιου. Ολες οι εκτιμησεις (και η δικη σας, απο οτι ειδα πριν καιρο) δινουν μεσο ορο 10.000 μορια. Ποια ειναι η τελικη σας εκτιμηση;
    Υ.Γ Δευτερη επιλογη ειναι η σχολη μηχανικων σχεδιασης Συρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελική μου εκτίμηση είναι εκείνη που είδατε.
      Η Σύρος είναι δεδομένη.

      Διαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπερα με 15420 μετα τη μαιευτικη αθηνας εχω βαλει μαιευτικη θεσσαλονικης σε αυτην περναω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κύριε Πάτση θα ήθελα να σας ρωτήσω ποια είναι η εκτίμηση σας για το Φυσικό ΑΠΘ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλησπερα σας κυριες Πατση! Εχω 17.708 μορια θα ηθελα να μου πειτε αν θα κατορθωσω να εισαχθω στη νομικη Κομοτηνής .Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Θεατρικων Σπουδων Παυρας ποσο θα ειναι βαση και και επιστημων και σχεδιασης στην.προσχολικη αγωγη Ρου...ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλησπέρα κ. Πάτση.
    Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν με 12.993 μόρια μπορώ να περάσω στο παιδαγωγικό της Ρόδου ;
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα, μήπως έχετε εκτίμηση για το τμήμα ΜΜΕ & Επικοινωνίας της Παντείου ;
    Επίσης για το τμήμα Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων Ηρακλείου;
    Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλημέρα σας!θα ήθελα να ρωτήσω κάτι και ελπίζω να μου απαντησετε ειλικρινά και να μην σβηστεί και το σχόλιο..πως κανετε εκτιμησεις?ολοι βλεπουμε στατιστικα πως ομως ειστε σιγουρος και μιλάμε με στανταρ μόρια?...εχετε σπασει τους κωδικους τπυ υποργιου και γνωριζεται τις προτιμησεις των παιδιων κσι τον αριθμο των παιδιων που εχουν δηλωσει καθε σχολη?...το ξερετε οτι πριν χρονια με την αποτομη πτωση των παιδαγωγικων εμειναν σχολες χωρις να συμπληρωσουν τον αριθμο?το 34 τοις εκατω απο την θεωρητικη κατευθυνση εχει γραψει κατω απο τη βαση σε συνολο 27000 παιδιων .ενα τοσο μεγαλο ποσιστι σε ποιες σχολες θα απιρροφηθει?..Ευχαριστώ για το χρονο σας ...φιλικά ..θα εκτιμουσα μια ειλικρινη απαντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουδέποτε έχω σβήσει σχόλιο, για να το κάνω μαζί σου.
      Πώς κάνω εκτιμήσεις? Με τα δημοσιοποιημένα στατιστικά (και γενικότερα) στοιχεία, τα οποία τα επεξεργάζομαι και τα αναλύω με την εμπειρία μου, κάνω εκτιμήσεις.
      1. Ποτέ, καμία παιδαγωγική σχολή δεν είχε κενές θέσεις στο 90%.
      2. Ναι, το 33,7% φέτος της Θεωρητικής ήταν κάτω από τη βάση. Κάθε χρόνο, λόγω δυσαναλογίας των προσφερόμενων θέσεων και των υποψηφίων, όλες οι σχολές της θεωρητικής είναι πάνω από τη βάση. Πολλές φορές και πάνω από 11. Δεν είναι κάτι το πρωτοφανές. Ακόμα και τα παιδαγωγικά που είχαν φτάσει στο 9, αν έβλεπες πόσα μόρια είχαν στα κανονικά τους πεδία ήταν 3.000 και 4.000 περισσότερα. Απλά στο 4ο μάθημα (ιστορία η μαθηματικά) είχαν γράψει ούτε βάση και τους έριχνε πολύ).


      Διαγραφή
    2. Να επισημάνω επίσης ότι οι εκτιμήσεις δεν είναι πραγματικές βάσεις (το λέει εξάλλου και η λέξη). Ο καθένας με την όποια επεξεργασία που κάνει στα διαθέσιμα στοιχεία, εξάγει συμπεράσματα και τα ποσοτικοποιεί. Ο παράγοντας ζήτηση (επιλογές υποψηφίων) είναι άγνωστος οπότε σίγουρα δεν επιτυγχάνεται εξαιρετική ακρίβεια σε όλες τις εκτιμήσεις και σίγουρα υπάρχουν είτε ευχάριστες η δυσάρεστες εκπλήξεις.
      Γι'αυτό φιλτράρουμε τις εκτιμήσεις και απλά περιμένουμε το πραγματικό αποτέλεσμα. Δεν είμαι ούτε μαντείο των Δελφών, ούτε ικανοποιούμαι με την αποτυχία των παιδιών.

      Διαγραφή
    3. Τα αποτελέσματα είναι δημοσιοποιημένα και ο ίδιος έκανα δικό μου απολογισμό με ανάρτηση, είτε ήμουν <2% κοντά στη βάση είτε παραπάνω. Πρέπει να καταλάβεις, και εσύ και άλλοι, ότι αφιλοκερδώς, διαθέτω το χρόνο μου (αντί να παραθερίζω στις παραλίες) για αυτές τις εκτιμήσεις, τις οποίες ΠΑΝΤΑ κάνω με την απαραίτητη υπευθυνότητα. Αυτά από εμένα.

      Διαγραφή
    4. Κύριε πατση... Χάνετε τον χρόνο σας τζάμπα... Λίγοι καταλαβαίνουν τι θα πει "αφιλοκερδώς".

      Διαγραφή
  50. Καλησπερα σας κυριε Πατση! Εχω 17.691 μορια θα ηθελα να μου πειτε τι πιθανότητες έχω να μείνω έξω από τη Νομικη Κομοτηνής .Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Με 17.563 μόρια τι πιθανότητες έχω για την Νομική Κομοτητής ? Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ίδια βαθμολογία έχει και το παιδί μου....νομίζω ότι απάντησε ο κ.Πατσης....Έγραψε ότι χρειάζεται ελάχιστα μεγαλύτερη διαρροή από πέρσι.

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς, θέλετε ελάχιστα μεγαλύτερη διαρροή.

      Διαγραφή
  52. Κύριε πατση έχω 15.007 1ο πεδίο. Δημοτικής Βόλο θέλω. Υπάρχει περίπτωση να ανέβει πολυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Με 11,735 μορια ποια σχολή του πρώτου πεδίου πιάνω; Σας ευχαριστω κυριε Πατση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα όσες θα έπιανες και πέρσυ + Θεατρικών Σπουδών Ναυπλίου + Μεσογειακών Σπουδών Ρόδου.
      Αρκετά έως πάρα πολύ πιθανά είναι τα τμήματα Βιβλιοθηκονομίας ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας Μυτιλήνης + Θεατρικών Σπουδών Πάτρας

      Διαγραφή
  54. Θα μπορούσατε να κάνετε μια εκτίμηση για το Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών στην Καλαμάτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. θα ηθελα κ εγω μία εκτίμηση σε αυτο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλησπέρα σας κε Πάτση, για γαλλική φιλολογία ποια είναι η εκτίμησή σας. Έχω 12.200 μόρια . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γεια σας ειμαι με το 4% για το 4ο πεδιο και ειχα συγκεντρωση 13530 μορια και εχω ως πρωτη επιλογη το οικονομικο του παπει και δευτερη το οδε του παπει και τριτη το χρηματοοικονομικο του παπει ποσες πιθανοτητες εχω να περασω σε ενα απο τα 3 τμηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Συγχαρητήρια!Ειστε ο μόνος που "πεσατε ΑΚΡΙΒΩΣ μεσα"και παίρναμε ολο αυτον τον καιρό κουράγιο οσο αφορά τις παιδαγωγικές σχολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Συγχαρητήρια!Ειστε ο μόνος που "πεσατε ΑΚΡΙΒΩΣ μεσα"και παίρναμε ολο αυτον τον καιρό κουράγιο οσο αφορά τις παιδαγωγικές σχολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κάθε τέλος είναι μια νέα αρχή

Ανάλυση Επιδόσεων στα μαθήματα Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών)

Εκτιμήσεις Τμημάτων 2ου πεδίου - Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών